החברה לבינוי פינוי הינה חלק מקבוצת URBANIX, קבוצת נדל״ן בעלת מספר זרועות ו-4 חברות בת המובילות יחד את מהפכת ההתחדשות העירונית בישראל. לקבוצה ניסיון עשיר בייזום פרויקטי נדל״ן, יציבות כלכלית וגב איתן, צוות מנהלים, מהנדסים, אדריכלים, אנליסטים ומנהלי פרויקטים מקצועי ומסור, וחזון ברור: להביא את השינוי החיובי והמשמעותי ביותר לטובת התושב הישראלי.

1909TLV

1909TLVבשנת 1909, נוסדה העיר תל-אביב, בחולות אל מול הים. בשנים הראשונות להקמתה, נהנתה העיר ממשב רוח אדריכלי פורץ דרך בדמותם של אדריכלים צעירים ומוכשרים, בוגרי ביה"ס הגבוה לאדריכלות, "באוהאוס" בגרמניה. הסגנון הייחודי שהביאו עימם, בניינים מלאי הוד והדר עם קירות מעוגלים ומרפסות פתוחות אל הים, קבע את הטון העיצובי של העיר באותה תקופה והקנה לה את השם "העיר הלבנה". חברת 1909TLV הוקמה מתוך רצון לחזק את המרקם העירוני האהוב של תל אביב, ולשפר את נראותו ואת איכות חיי דייריו. האהבה לאדריכלות בכלל ולזו התל אביבית בפרט והחיבור העמוק להיסטוריה ולמורשת העיר, הובילו את החברה להציע פריצת דרך בתחום ההתחדשות העירונית: לאפשר ללקוחות לקבל נכס מרהיב ביופיו, בדמותם ובהשראתם של בנייני השימור היפים ביותר בתל אביב.

 

החברה להתחדשות נתניה

החברה להתחדשות נתניה נתניה הפכה לאחת מהערים האטרקטיביות ביותר בישראל ומהווה מוקד משיכה עבור תושבים המבקשים לגור סמוך לרצועת החוף היפה בישראל, בעיר תוססת וצבעונית. החברה להתחדשות נתניה נוסדה במטרה להחיות מחדש שכונות ובניינים בשכונות הוותיקות של העיר ולהעניק לתושביה חווית מגורים חדשה ומודרנית בעיר שהם כה אוהבים. החברה רואה במהפכת ההתחדשות העירונית בנתניה הזדמנות נדירה ליצור שינוי ולייצר סביבת חיים אורבנית חדשה המעניקה לעיר צביון אחיד של עיר מודרנית, איכותית ויפה, תוך שיתוף פעולה מלא מול העירייה. החברה להתחדשות נתניה פועלת במרץ לשינוי פני העיר ומובילה כיום עשרות פרויקטים במתווה של תמ"א 38 ופינוי בינוי ברחבי העיר, חלקם בשותפות אסטרטגית עם חברת "אזורים". אחד הפרויקטים הבולטים של החברה הוא מתחם "Nova" אשר מוקם בימים אלה על חורבות שוק אוריון במרכז העיר וצפוי להפוך לאחד ממוקדי הבילוי של תושבי העיר, מבקרים ותיירים כאחד. השוק, אשר עמד שומם במשך שנים ארוכות, יהפוך למתחם מגורים יוקרתי עם 79 דירות, ולצדו מרכז מסחרי תוסס עם שדרת בתי קפה ומסעדות, חנויות בוטיק, מרכז אמנויות, משרדים ושוק איכרים שיפעל במתכונת של שוק צרפתי.

 

החברה לשימור והתחדשות ערים בישראל

החברה לשימור והתחדשות ערים בישראל חידוש שכונות ובניינים בעיר והענקת צביון אחיד ומודרני משפרים את איכות החיים של התושבים, ומאפשרים חווית מגורים איכותית ונעימה יותר. החברה לשימור והתחדשות ערים בישראל היא חברת יזמות ובניה אשר הטביעה את חותמה במשך שנים בפרויקטים מובילים של שימור, חידוש והשבחת מבנים ושכונות בישראל ועומדת כיום מאחורי פרויקטים משגשגים של התחדשות עירונית בתל אביב, נתניה, רחובות, אשקלון וערים נוספות. מהפכת ההתחדשות העירונית אותה מובילה החברה לשימור והתחדשות ערים בישראל מבקשת ״להעיר את העיר״: לצבוע את ערי ישראל בצבע חדש תוך הסתכלות אמיצה קדימה, אל העתיד.